pátek 8. srpna 2014

DIY "padací" tričko

Vím, že je to po dlouhé době, co něco píšu,  ale mám tu pro vás typ na úpravu oblečení- a sice pokud máte trička a chcete z něj udělat tričko, které padá z ramena, dá se to velice snadno a rychle udělat :) 
já je sháněla dost dlouho a našla jsem jedno jediný, což není moc dobré skore. 

Já si trička takhle upravuju, protože jednu dobu jsem chodila v klučičích tričkách a bylo mi líto je vyhodit :) dají se však upravit i dámská trička a vypadají stejně dobře, jen jsou užší :)


Jen pozor na trička, která mají potisk moc vysoko (až ke krku) po odstřižení by mohla chybět část potisku :/

Co budeme potřebovat: tričko, které chceme upravit a nůžky, to je všechno :)


 Tričko si položíme na zem, je jedno kterou stranou začneme- já začnu teď zadní stranou 






Zadní část trička uřízneme rovně těsně pod "lemem" (netušim jak to nazvat). pokud to odstřihnete do oblouku, je možnost, že vám bude tričko padat z ramen.


Přední část trička odstřihneme do oblouku- rovněji, než na obrázku.  Důležité je nestříhat až ke švům, kde začínají rukávy- opět by tričko moc padalo... 

Nejsnažší způsob jak to udělat je nastříhnout si tričko zhruba v půlce mezi lemem a lemem od rukávu...  pak zdní část rovně a přední do oblouku :)

Trička se nepárají a drží dobře i bez jakéhokoliv zašívání :)) Klidně si to můžete na nečisto vyzkoušet u nějakého staršího trička, aby jste pak nelitovali toho, že se to případně nepovedlo tak jak mělo... 
přeji hodně úspěchů s úpravou :))

Žádné komentáře:

Okomentovat