středa 25. června 2014



Téma: 

Návod na rychlé denní líčení

Pokud ještě nemáš zkušenosti s líčením, mám pro tebe pár tipů. Tvé denní líčení pak bude jistě dobře vypadat.

Líčení je jednoduché, jen musíš znát pár základních pravidel, aby líčeí dobře drželo, nedrolilo se, ani se nerozpíjelo. Ale pozor, teď v horku to moc s nánosy make-upu nepřeháněj a dej přednost spíše přirozenému vzhledu.

Krém
Proč zrovna krém? Jelikož je má pokožka na obličeji obzvlášť vysušená, musím zásadně pod každé líčení používat krémy. Pokud i ty patříš mezi takovéto existence, nejlepší je nějaký pořádný krém, který vydrží regenerovat celý den.
Co používám já: Garnier (cca 120 korun) - regenerační pleťové mléko pro velmi suchou pleť


Řasenka


Pudr
Nejdříve aplikujeme pudr štětečkem po celém obličeji, nakonec prstem jemně pudr aplikujeme samostatně pod oči.
Co používám já: Pudr Basic (89 korun) - kompaktní pudr, který krásně voní a mně naprosto vyhovuje

Kajalová tužka 
Tužku použiješ na spodní a vrchní linky, zakončení udělej do malého ocásku. Tužkou vedu spodní linky, poté horní. Horní linky postupně zvětšuji a nakonec nepatrně rozetřu nedostatky a nepřímé linie. Rozmazání také můžete doladit doušky očních tmavých stínů (např. Traffic stopping shadow od Rimmel London).
Co používám já: Tužka Avon (cca 80 korun) - oboustraná, černo-modrá

PŘEČTI SI TAKÉ:
Triky v líčení pro dokonalé rty
Velký test make-upů z drogerky


Řasenka

Použijeme řasenku a hned celé líčení vypadá úplně jinak.
Co používám já: Řasenka Avon Super Shock ( zhruba 90 korun). Tuto řasenku hlavně doporučuji, protože má úžasný štěteček a neslepuje řasy, vydrží poměrně dost dlouho!

Rozhodně toto líčení můžu doporučit, protože je opravdu rychlé a vypadá dobře. Sklidila jsem úspěch i ve škole, hlavně když jsem pak černou vyměnila za modrou tužku. Takové oživení!


Žádné komentáře:

Okomentovat