středa 16. dubna 2014

Dlouho tu nebyl článek 


Tak ahoj ,tak dlouho jsem nepřidávala článek asi bych to měla napravit:) bohužel se mě spoustu lidí ptalo na to co to je Bubble Tea  :) bylo se mě tázáno jestli se to jí :) tak mě napadlo že bych vám se hodila teda co to je :) jestli se to jí a tak dále ...

Takže můžu říct, že ano -jedí. Je to práskací kulička a po jejím rozkousnutí vám vyteče šťáva s příchutí, kterou si sami zvolíte :) Kromě kuliček si do bubble tea můžete ještě dát tapiocy a nebo želé.


pomerančové a jablečné kuličky :)

Základem bubble tea je čaj- zelený,  černý, mléčný.. s příchutí, kterou si sami zvolíte. Každá prodejna má jiné příchutě jak kuliček, tak čajů :)
Bubble tea je vlastně jediné pití, které si skládáte sami :)
čaj může být teplý, studený nebo s ledem.


Já osobně mam nejradši zelený čaj.Od té doby co jsem četla recenze o bubble tea. příchutí kumkvat nebo bílá broskev a kuličkama mix (v Bubbleology) :). Pokuj jdu jinam, většinou končím u melounové nebo borůvkové příchutě :)

Cenově se bubble tea pohybuje od 60kč do 100kč za velký (0,7l), malý je levnější, ale cenově bohužel nevím,malý nekupuju :D

Bubble tea vám připraví v každém stánku, kde uvidíte ceduli bubble tea- na počkání. Vy jen řeknete jaký chcete čaj, příchuť a náplň vnitřku :) (vše je vypsané na celkem přehledné tabuli většinou :)). Podává se v plastovém kelímku se zafoliovaným vrškem. Dostanete veliké brčko, kterým vršek propíchnete a můžete pít :)





Pár zajímavostí o bubble tea-

vznikl v průběhu 8O. let na Taiwanu
- není jasně známo, kdo bubble tea vlastně vymyslel
-obal práskacích kuliček je vytvořen z mořské řasy
- želé je vyráběno z kokosu
- tabioca kuličky se vyrábí ze škrobu jedné tropické rostliny

BTW na bubble tea jsem byla s kamarádkou ANETKOU ,ale ta mi odmítala dát abych si ho vyfotila takže máte fotku jen mého bubble tea :D
ps:TA SLEČNA JE ANETKA :-) 





Žádné komentáře:

Okomentovat