úterý 22. dubna 2014

Krádež osobního profilu

-mnozí z vás už jistě ví jak to je :(
-ano kradou :(
-začnu od znova
Začalo to tím když se mi jistý mladý můž ...... (nebudu to zmiňovat) dostal na můj ůčet v jedné stránce kterou jsem měla letaletoucí :( točila jsem tam videa o líčení o tom jak se to v dnešní době má .... atd,ta stránka začínala být perfektní :) na fb na asku se mě ptaly na otázky :) bylo to fajn .Ale pak jsem asi 14 dní nechodila na tu stránku k vůli potížím s přihlášením :/ a potom za těch 14 dní mi jedna fajn holčina poslala odkaz na tu stránku že se tam něco děje!! a já veděla že není něco v pohodě a po 3 rokách jsem zjistila že tohle udělal ten jistý mladý kluk :( .tak jsem si řekla co začnu od znova :( jenomže to bylo težší a težší ten kluk na tu stránku psal že jsem fejk atd... OD té doby po mě všichni chtějí videa nebo věnovačky (prej jsem fake) ,dobře chápu to :( jenomže tak sakra to už člověk nemůže žít? :'(

No dobře vrátím se zpátky .... K vůli vykradení mé stránky jsem musela zrušit všechno jak ASK tak facebook zbyl mi jen skype :'( 

Ale jednou moje bff kamarádky mi řekla že to nemám vzdávat a mám jít dál :') tak jsem se sebrala a začala znovu jak s ASKEM tak s FB.... :') a teď ?? začala jsem znovu ale lidi si o mě myslíš to že jsem FEJK :'( 

Tím chci říct to že je  lepší si s někým domluvit zchůzku :) a pak se zjistí jestli je ''FEJK'' nebo ne :) je to nejlepší způsob ,protože každý nemá podmínky na to a  by se vyfotil nebo ukázal na webce ;)  

BTW :ŽIJTE SVÉ SNY 

Žádné komentáře:

Okomentovat