pátek 25. dubna 2014

Nové oblečení 

Ahoj ,mnozí z vás se mě na fb ptaly jestli jezdím nakupovat ,kam jezdím nakupovat ? ,a co nakupuju :)

Tak ano jezdím nakupovat :) ale jen zřídka já si většinou oblečení kupuju na internetu  mám to rychlejší a bez starostí :) ale taky si radá vyrazím do města se podívat po obchodech :)

Tak v Mladé Boleslavy chodím do BONDY CENTRA ,kde to miluju !! taky do KIK ,do CCA ,atd... 

Tak já si většinou kupuju malování  ,ale tak jak jsem říkala oblečení spíš po internetu ale i v těch krámech no :) taky boty ale boty já nakupuju fakt už jen po internetu ještě před dvouma měsíci jsem nebyla tak líná jít a sama si na živo vybrat boty :) ale teď? objednávám přes internet .... :) (jsem líná) 

V PŘÍŠTÍM ČLÁNKU VÁM SEM HODÍM FOTKY MÍCH NOVÝCH VĚCÍ :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat