pondělí 23. června 2014

Sluníčko mě nenávidí- aneb samoopalovací krém 

Tak jo.. řekněme to tak, že vždycky, když je hezky mám odpolední- takže prostě počasí mě nenávidí.. a jak se má pak člověk opálit? (solárko u mě vážně nehrozí kvůli tetování).

A je fakt, že samoopalovací krémy jsou mj. i šetrnější co se týká tetování- tetovací barva na intenzivním sluníčku bledne- typický příklad toho jsou dělníci na stavbách, kteří se nemažou a většinou mají tetování hodně pobledlé. A v mém případě bych se moc neopálila kdybych si mazala tetování krémem na opalování s hodně vysokým faktorem....


Tak jsem radši přešla k samoopalovacímu krému.... Všechny co jsem v minulosti zkoušela mi dělaly hodně fleky, žloutly a nebo po delším mazání jsem vypadala jako bych měla hadí kůži...

Pak mi byl doporučen krém s kapkou samoopalovací složky od Balei.. není drahý, opaluje postupně a po nějaké době "opálení" samo úplně zmizí.
Já mažu jednou denně a výsledky už jsou celkem vidět (bohužel z toho mám lehce žlutý dlaně i přes to, že si je po namazání důkladně myju :D)
Krém jsem kupovala v DM asi za 90,- , je toho 400ml :)


pokud se rozhodnete používat to tak bych ráda napsala pár zásad :)
- po namazání si vždy omyjte ruce
-snažte se roztírat rovnoměrně a opatrně přes kosti atd., aby se vám nedělaly fleky
out of topic- byla jsem s mamkou ve městě a šla se podívat k vietnamcům, kde jsem narazila na nádherný lapače snů :)) tak jsem si je musela koupit :D měli černej, béžovej, temně červenej a tyrkysovej- a protože stály 30,- , tak sem si koupila všechny až na ten modrej :)) sou strašně krásný a mám z nich děsnou radost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat