pátek 20. června 2014



Trochu zdravější strava

na začátek bych ráda napsala, že jsem nezačala jíst zdravěji kvůli tomu, abych zhubla, ale protože jsem se stala vegetariánem :)
Nemusíte hned nějak rapidně měnit jídelníček, stačí se držet pár základních věcí a mělo by to trochu pomoct :)
Co přestat jíst: rozhodně fast food (Mc Donald, KFC atp.), doporučuji i dost omezit smažené, sladké (sušenky, bonbony,...) , brambůrky, všechno moc slaného,světlé pečivo... mj. doporučuju přestat pít i věci typu Coca-cola, Sprite atd.. je v tom neuvěřitelný množství cukru.


Aby jste si nemysleli, že budete trpět hladem napíšu to takhle- když budete mít chuť na sladkosti, dejte si ovoce, zeleninu, oříšky a nebo čokoládu, ale s nejmenším množstvím 74% kakaa (kostička čokolády denně- kvalitní by měla prospět tělu,obsahuje anitioxidanty) :)
Ke každému jídlu, ke kterému to půjde doporučuji hodně zeleniny :) člověk se tou zeleninou částečně zaplní :)
Důležité je jíst pravidelně, nevynechávat žádné jídlo :) obecně platí, že snídaně je základ dne, navíc tělo spaluje nejvíc cukry dopoledne :) takže ráno a dopoledne můžete jíst prakticky co chcete :)



Místo Coca-coly atd. je celkem fajn pít vodu s citronem (stačí plátek) :) Je to pro nastartování organismu, sklenička vody po ránu před jídlem je naprosto ideální :) mj posiluje imunitu, obsahuje vitamin C a má antioxidační účinky :)

Pokud přejdete na zdravější stravu, určitě se budete cítit o trochu lépe :) já zeleninu a ovoce jím snad pořád a ke všemu :) nemocná jsem nebyla cca už 4 roky, ale možná to s tím nic společného nemá :)

Fajn je i pohyb, alespoň procházky se psem nebo tak :)
Hlavně se prosím neuchylujte k žádným drastickým řešením jako že přestanete jíst...zničíte si žaludek a všechno.. z toho pak není cesty ven... navíc čim méně dostává tělo jídla, tím více si ukládá na "horší časy".
Základem je pravidelná strava a jíst nejdéle 2 hodiny před tím, než půjdete spát :)

Nikoho do toho nenutím, jen píšu, díky čemu jsem já tenkrát zhubla pár kilo celkem bezbolestně :) jinak myslím, že si to člověk může víceméně upravit podle sebe, já si na tohle taky přišla sama a celkem to pomohlo :)

Jen chci upozornit, že to není jen jako "dieta" ale pokud člověk takhle změní jídelníček, je to už napořád... 

Žádné komentáře:

Okomentovat